Ofte stillede spørgsmål
Her kan du finde svar på de mest ofte stillede spørgsmål.
⇒ Hvordan bestiller jeg?
Der er to metoder at bestille på:
1. Oprettelse af konto: Opret dig som kunde via “Log ind / Opret konto”, hvilket du finder øverst på hjemmesiden eller klik her. Udfyld herefter dine kontaktoplysninger og start med at handle ved at klikke på en kategori og vælge et produkt. For at afslutte din bestilling skal du klikke på “Gå til kassen”, vælge betalingsform og dernæst leveringsmetode. Efter at have læst vores “Handelsbetingelser”, skal du bekræfte din bestilling. Du vil modtage en ordrebekræftelse via e-mail, og så snart bestillingen er bliver afsendt fra vores lager, vil du modtage en bekræftelse på leveringen.
2. Registrering ved betaling: Start med at handle ved at klikke på en kategori og vælge et produkt. Klik på “Gå til kassen” og udfyld dine kontaktoplysninger. Vælg betaling og leveringsmetode. Efter at have læst vores “Handelsbetingelser”, skal du bekræfte din bestilling. Du vil modtage en ordrebekræftelse via e-mail, og så snart bestillingen er bliver afsendt fra vores lager, vil du modtage en bekræftelse på leveringen.
⇒ Hvornår modtager jeg min bestilling?
Hvis det eller de valgte produkter er på lager, er den normale leveringstid på 3-9 arbejdsdage (2-5 dage pakning, 2-4 levering) efter bestillingen er afgivet.
Hvis tilfældet er at et eller flere produkter ikke er på lager, kan det tage op til 8 uger for leveringen. Hvis dette er tilfældet vil du blive kontaktet via e-mail.
⇒ Hvordan returnere jeg et produkt?
Ved ordrebekræftelsen, der afsendes via e-mail, er der vedhæftet en vejledning for hvordan returneringen af et eller flere produkter skal ske. Hvis du ikke har modtaget retursedlen kan den hentes her.
⇒ Er det muligt at returnere eller bytte et produkt købt ved et event?
Hvis du har købsdatoen, navnet på eventet og har købt produktet indenfor Norden, er vi i stand til at hjælpe dig. Kontakt venligst vores kundeservice for yderligere information herom.
⇒ Jeg har et ødelagt produkt, hvad gør jeg?
Send en e-mail med et eller flere billeder af det defekte produkt til vores kundeservice sammen med ordrenummer eller købsinformationer fra event. Vi vil herefter vende tilbage til dig, så snart vi har drøftet sagen.
⇒ Jeg kan ikke logge ind på min konto. Hvad er problemet?
Hvis du har glemt din adgangskode, kan du altid nulstille det ved at klikke her. Hvis du stadig ikke kan logge ind, bedes du kontakte vores kundeservice for at få nulstillet kontoen.
⇒ Hvordan bruger jeg min rabatkode?
På betalingssiden tilføjer du din kode i feltet “Indtast rabatkode”, klik herefter på “Aktiver” og alle priserne bliver fratrukket rabatten.
Hvis din rabatkode ikke virker skal du i første omgang kontakte din klub, for at sikre at du har en gyldig kode. Hvis der fortsat er problemer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Bemærk at det ikke er muligt at bruge din rabatkode på i forvejen nedsatte produkter. Rabatkoden kan godt kombineres med brug af gavekort.
⇒ Jeg vandt eller har fået et gavekort, men koden virker ikke. Hvad gør jeg?
1. marts 2013 opdaterede vi vores system, og alle koder fra før denne dato er ikke længere aktive. Hvis du har en kode der er udstedt før denne dato, bedes du sende et billede af gavekortet i en e-mail til vores kundeservice.
Gyldige koder der ikke behøver at blive genskabt i vores nye system har følgende format: xxxx-xxxx-xxxx.
⇒ Hvilken størrelse skal jeg have?
Klik her for at se vores størrelsesguide. Hvis du stadig har problemer med at finde din størrelse, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
⇒ Jeg vil gerne købe et produkt jeg har set på TYR.com, men de sender ikke udenfor USA. Er det muligt at bestille det gennem TYR Danmark?
Ja, vi bestiller fra USA cirka hver 8. uge, og vi har muligheden for at lave en speciel bestilling på et bestemt produkt til dig. Dog kan vi ikke garantere at at vi kan levere det eller de ønskede produkter, da det afhænger om det er på lager ved afsendelse af vores ordre fra USA. Bemærk dog at det kan tage op til 8 uger indtil vi kan levere din bestilling, og at vi vil opkræve et ekstra gebyr på 50 DKK. Send os en e-mail med det eller de produkter du er interesseret i, din adresse, samt kontaktinformation. Vi vil svare med en ordrebekræftelse på e-mail, så snart din henvendelse er blevet håndteret. Bemærk at speciel bestillinger fra TYR USA ikke kan blive refunderet.
⇒ Hvor er det muligt at prøve TYR produkter?
Vi deltager i flere events i løbet af hele ugen. For mere information om hvor du finder TYR Danmark kan du følge os på Facebook, Twitter og Instagram.
⇒ Hvilke lande levere I til?
TYR Nordic levere til Sweden, Denmark, Norway, Finland, Benelux, Poland og Baltikum. Hvis du er bosiddende udenfor disse lande, bedes du kontakte vores kundeservice for mere information.
⇒ Hvad er en TYR klub?
En TYR klub er en klub der har en underskrevet aftale med TYR Danmark. Hvis I ønsker at blive en TYR klub, bedes I kontakte vores via e-mail: info@tyrnordic.com
Vi ber dig gennemlæse vores “Ofte stillede spørgsmål” inden du tager kontakt til os. Forefindes svaret på dit spørgsmål ikke her, er de naturligvis mere end velkommen til at rette henvendelse til os.
Contact us
Åbningstider for kundeservice Mandag-Torsdag 10.00 – 16.00 Frokost lukket 12.00 – 13.00
Kontaktinformation TYR Danmark
SWEDEN
E-mail: info@tyrnordic.com Telefon: +46 (0) 455-339320